Barion Pixel
0
A kép illusztráció!

Pölöskei ZERO Málna ízű szörp

Málna ízű szörp, édesítőszerekkel, hozzáadott cukrot nem tartalmaz.
Természetes módon előforduló cukrokat tartalmaz.

Gyümölcstartalom: 50%
Higítási arány: 1:8
1 palackból 9 liter ital készíthető

699 Ft

Kérdésem van!

A rendelésed összesen 6, 12 vagy 18 db szörpből állhat. Erre azért van szükség, mert biztonságosan szállítani csak pakkokban van lehetőségünk.

4 dolog, amiért imádni fogod webshopunkat

minden ízt megtalálsz

Tudtad, hogy Magyarországon a Pölöskei készíti a legtöbb ízben a szörpöket?

nem kell cipekedned

A szörpöket a hipermarketekben lévő árakon tudjuk adni neked, ráadásul kiszállítással, így még a cipekedéstől is megszabadulsz.

Biztonságosan Fizethetsz

Biztonságosan bankkártyával fizethetsz.

gyorsan megkapod

A szörpös pakkodat összeállítás után átadjuk a futárnak, innentől számítva 3-5 munkanap, míg megérkezik hozzád.

Kiszerelés: 1L PET

Összetevők: gyümölcslevek (50%, sűrítményből visszahígítva: almalé 43%, szőlőlé 6%, málnalé 1%),
Pölöskei Aquafitt természetes ásványvíz, étkezési sav (citromsav), édesítőszerek (nátrium-ciklamát,
szukralóz, aceszulfám-K), aromák, színező hatású fekete répalé, tartósítószerek (nátrium-benzoát, kálium-
szorbát), ízesítő készítmény (nátrium-szaharinát).

Málna ízű szörp, édesítőszerekkel, hozzáadott cukrot nem tartalmaz.
Természetes módon előforduló cukrokat tartalmaz.

Átlagos tápérték 100 ml termékben egy adagban (100 ml készital)
Energia 114​ kJ

27 kcal

13 kJ

3 kcal

Zsír 0 g 0 g
   amelyből telített  zsírsavak 0 g 0 g
Szénhidrát 5,7 g 0,6 g
   amelyből cukrok 5,4 g 0,6 g
Fehérje 0 g 0 g
0 g 0 g

 

Állítsd össze szörpcsomagod a kedvenc ízeidből és rendeld házhoz!

Szörpjeinket pakkban tudod megvásárolni! Tegyél a kosaradba 6, 12 vagy 18 darab bármilyen ízű Pölöskei szörpöt.

6 darabos pakk

A pakk súlya 6-7 kg, ennélfogva a szállító partnernél kiemelt kategóriába kerül:
házhozszállítás (GLS): 1500 Ft
csomagpont (GLS): 1200 Ft

12 darabos pakk

A pakk súlya 12-13 kg, ennélfogva a szállító partnernél kiemelt kategóriába kerül:
házhozszállítás (GLS): 1700 Ft

18 darabos pakk

A pakk súlya 18-19 kg, ennélfogva a szállító partnernél kiemelt kategóriába kerül:
házhozszállítás (GLS): 3200 Ft
FONTOS megjegyzés: a pakkok csomagolása és a termékképek illusztrációk!

gyakori kérdések

Hogyan kell használni a webshopot?

A Shop menüpontra kattintva az összes elérhető termékünket ki tudod listázni. A szűrők segítségével van lehetőséged az egyes termékcsaládokra és ízekre szűkíteni a találatokat. Ezt követően válaszd ki a termékeket és tedd őket a kosárba. A kosár oldalsávon látni fogod a rendelésed várható összegét és itt már lehetőséged lesz esetleges kuponkódodat is érvényesíteni.

Egy rendelésen belül összesen 6, 12 vagy 18 db szörpöt tudsz megvásárolni. Amennyiben a kosaradban pontosan 6, 12 vagy 18 db szörp található, abban az esetben enged a rendszer tovább a Pénztár oldalra.

A Pénztár oldalon tudod megadni a számlázási/szállítási adataidat, illetve itt is tudod érvényesíteni esetleges kuponkódodat. A szállítási és a fizetési mód, valamint az ÁSZF elfogadását követően tudod leadni a rendelésedet.

A sikeres megrendelésről a Pénztár oldalon megadott e-mail címedre a megrendelésről szóló visszaigazoló e-mailt küldünk. A szállítást végző partnerünk (GLS, MPL) fog értesíteni, amennyiben közeledik hozzád a rendelésed.

Egy rendelésen belül miért összesen 6, 12 vagy 18 db szörpöt tudok vásárolni?

A rendelésed valóban összesen 6, 12 vagy 18 db szörpből állhat. Erre azért van szükség, mert biztonságosan szállítani csak pakkokban van lehetőségünk.

Mi az a DRS visszaváltási díj?

A MOHU "Vegyél vissza! 50 Ft" logójával ellátott szörpjeink a kötelező visszaváltási rendszer (DRS) körébe tartozó termékeknek minősülnek, ezért minden ilyen termék megvásárlásakor termékenként bruttó 50 Ft DRS visszaváltási díjat vagyunk kénytelenek felszámolni a hatályos jogszabály értelmében.

A rendelési visszaigazoláskor, illetve a számlán látni fogod, hogy mennyi DRS visszaváltási díj merült fel az általad kiválasztott termékek miatt. Ezt mi minden esetben átutaljuk a MOHU részére, aki számodra visszaadja, amennyiben a feltételeket betartva visszaváltod a kijelölt automatákban.

A hatályos jogszabályok alapján legkésőbb 2024. július 1-től minden PET palackos termékünk a DRS körébe fog tartozni.

Mi a különbség a Gyümölcsszörp és a Gyümölcsszirup termékcsaládok között?

A köznyelvben lényegében mindkettő szörpöt jelent. 🙂 Különbség csupán a szörpkészítéskor használt technológiai eljárásban mutatkozik meg. Emiatt a szirupba kevesebb cukor kerül, így valamennyivel alacsonyabb a kalóriatartalma, azonban fontos kiemelni, hogy mindkét termékcsalád 50%-os gyümölcstartalommal kerül a családi asztalra.

Mi a különbség a ZERO és a DIAB termékcsaládok között?

A Pölöskei ZERO szörpök nem tartalmaznak hozzáadott cukrot, így ha szeretnél figyelni az alakodra, ez a szörpcsalád a jó választás. A termék gyümölcscukrot viszont tartalmaz!

A Pölöskei DIAB termékek nem tartalmaznak sem hozzáadott cukrot, sem gyümölcscukrot, így ezek cukorbetegséggel élők számára is biztonsággal és jó ízzel fogyasztható termékek.

Melyek azok a termékek, melyekben nincs cukor?

A DIAB termékekben semmiféle cukor nincs (se hozzáadott cukor, se gyümölcscukor), így ezeket cukorbetegek is jóízűen fogyaszthatják.

A ZERO termékcsaládunkban pedig hozzáadott cukor nélküli termékeket találsz, így azoknak ajánljuk, akiknek nem probléma a gyümölcscukor, viszont az alakjukra vigyáznának, így kerülik a hozzáadott cukrokat.

A szörpök tartalmaznak glutént?

A Pölöskei szörpök nem tartalmaznak glutént, valamint üzemünkben sem található glutént tartalmazó alapanyag, így a keresztszennyeződéstől sem kell tartanod.

Miért csak a 6-os pakkot lehet csomagautomatába rendelni?

12 vagy 18 db szörpöt csomagautomatába nem, csak csomagpontra tudsz rendelni. Ez amiatt van, mert a logisztikai partnereink a sikeres kiszállítást csak a 6-os pakk esetében tudják garantálni, egyszerűen ez fér bele az automatákba. A 12-es és a 18-as pakk esetében válaszd a házhozszállítást vagy a csomagpontra való szállítást.

A kiszállítás során problémák merültek fel. Mit tegyek?

A kiszállítást a logisztikai partnereink (GLS, MPL) végzik. Számukra tökéletes állapotban adjuk át az összekészített megrendeléseket. Így, amennyiben sérült csomagod érkezett, kérjük, mielőbb velük vedd fel a kapcsolatot, ebben ők tudnak segíteni.

Amennyiben nem megfelelő szörpöt kaptál, vagy bármilyen más kérdésed, problémád van a rendeléseddel kapcsolatban, minket keress a megrendeles@poloskeiszorp.hu e-mail címen a rendelésed számával és az e-mail címeddel. 

Külföldön élek, hogyan tudnék hozzájutni a szörpökhöz?

Írj egy e-mailt a megrendeles@poloskeiszorp.hu címre és igyekszünk megoldást találni számodra.

Viszonteladó szeretnék lenni. Hogyan árusíthatnám a szörpjeiteket?

Kérjük, küldj néhány alapinformációt az elképzelt együttműködésről és a vállalkozásodról (a települést feltétlenül írd meg) az info@poloskeiszorp.hu e-mail címre! Ezt követően átnézzük a megkeresésedet, majd a kereskedelmi csapat rövid időn belül jelentkezni fog nálad a megoldással.

Mások ezt mondták rólunk

Mások ezeket tették még a kosárba

Készleten

pölöskei szörp webshop
A Pölöskeinél ámulatba ejtően sok és különleges gyümölcsöt használunk, hogy megunhatatlan szörpöket készíthessünk a családodnak, hiszen Magyarországon nálunk találod a legszélesebb ízválasztékot.
TUDJ MEG TÖBBET RÓLUNK

Feliratkozás

[gravityform id="1" title="false"]
Pölöskei Italgyártó Zrt. © Minden jog fenntartva – 2024.