A Shop menüpontra kattintva az összes elérhető termékünket ki tudod listázni. A szűrők segítségével van lehetőséged az egyes termékcsaládokra és ízekre szűkíteni a találatokat. Ezt követően válaszd ki a termékeket és tedd őket a kosárba. A kosár oldalsávon látni fogod a rendelésed várható összegét és itt már lehetőséged lesz esetleges kuponkódodat is érvényesíteni.
Egy rendelésen belül összesen 6, 12 vagy 18 db szörpöt tudsz megvásárolni. Amennyiben a kosaradban pontosan 6, 12 vagy 18 db szörp található, abban az esetben enged a rendszer tovább a Pénztár oldalra.
A Pénztár oldalon tudod megadni a számlázási/szállítási adataidat, illetve itt is tudod érvényesíteni esetleges kuponkódodat. A szállítási és a fizetési mód, valamint az ÁSZF elfogadását követően tudod leadni a rendelésedet.
A sikeres megrendelésről a Pénztár oldalon megadott e-mail címedre a megrendelésről szóló visszaigazoló e-mailt küldünk. A szállítást végző partnerünk (GLS, MPL) fog értesíteni, amennyiben közeledik hozzád a rendelésed.
A rendelésed valóban összesen 6, 12 vagy 18 db szörpből állhat. Erre azért van szükség, mert biztonságosan szállítani csak pakkokban van lehetőségünk.
A MOHU "Vegyél vissza! 50 Ft" logójával ellátott szörpjeink a kötelező visszaváltási rendszer (DRS) körébe tartozó termékeknek minősülnek, ezért minden ilyen termék megvásárlásakor termékenként bruttó 50 Ft DRS visszaváltási díjat vagyunk kénytelenek felszámolni a hatályos jogszabály értelmében.
A rendelési visszaigazoláskor, illetve a számlán látni fogod, hogy mennyi DRS visszaváltási díj merült fel az általad kiválasztott termékek miatt. Ezt mi minden esetben átutaljuk a MOHU részére, aki számodra visszaadja, amennyiben a feltételeket betartva visszaváltod a kijelölt automatákban.
A hatályos jogszabályok alapján legkésőbb 2024. július 1-től minden PET palackos termékünk a DRS körébe fog tartozni.
Az üveges termékek betétdíja jelenleg 127 Ft, melyet a visszaváltási pontokon a többutas göngyöleget kezelő eszközök használatával a vevő visszakap. Ez a régi rendszerben is működő „Betétdíj”, nem keverendő az új DRS díjjal ami minden egyutas termékre 50 Ft.
A köznyelvben lényegében mindkettő szörpöt jelent. 🙂 Különbség csupán a receptúrák felépítésében és tartalmi elemeiben van, továbbá a szirupba kevesebb cukor kerül, így valamennyivel alacsonyabb a kalóriatartalma. Azonban fontos kiemelni, hogy mindkét termékcsalád 50%-os gyümölcstartalommal kerül a családi asztalra.
A Pölöskei ZERO szörpök nem tartalmaznak hozzáadott cukrot, így ha szeretnél figyelni az alakodra, ez a szörpcsalád a jó választás. A termék gyümölcscukrot viszont tartalmaz!
A Pölöskei DIAB termékek szintén nem tartalmaznak hozzáadott cukrot, de gyümölcscukrot sem, így ezek cukorbetegséggel élők számára is biztonsággal és jó ízzel fogyasztható termékek.
Megjegyzés: egyes DIAB termékek színezésére használt, növényekből kinyert anyagok tartalmazhatnak ugyan gyümölcscukrot, de annyira alacsony mértékben (0,1gr/ 1 liter szörp), hogy annak feltüntetése a tápérték táblázatban sem szükséges.
A DIAB termékekben semmiféle cukor nincs (se hozzáadott cukor, se gyümölcscukor), így ezeket cukorbetegek is jóízűen fogyaszthatják. Megjegyzés: egyes DIAB termékek színezésére használt, növényekből kinyert anyagok tartalmazhatnak ugyan gyümölcscukrot, de annyira alacsony mértékben (0,1gr/ 1 liter szörp), hogy annak feltüntetése a tápérték táblázatban sem szükséges.
A ZERO termékcsaládunkban pedig hozzáadott cukor nélküli termékeket találsz, így azoknak ajánljuk, akiknek nem probléma a gyümölcscukor, viszont az alakjukra vigyáznának, így kerülik a hozzáadott cukrokat.
A Pölöskei szörpök nem tartalmaznak glutént, valamint üzemünkben sem található glutént tartalmazó alapanyag, így a keresztszennyeződéstől sem kell tartanod.
Nem! Az adagoló pumpa jelenleg csak a PET kiszerelésű szörpökkel kompatibilis, tehát az üvegesekkel nem használható.
12 vagy 18 db szörpöt csomagautomatába nem, csak csomagpontra tudsz rendelni. Ez amiatt van, mert a logisztikai partnereink a sikeres kiszállítást csak a 6-os pakk esetében tudják garantálni, egyszerűen ez fér bele az automatákba. A 12-es és a 18-as pakk esetében válaszd a házhozszállítást vagy a csomagpontra való szállítást.
A kiszállítást a logisztikai partnereink (GLS, MPL) végzik. Számukra tökéletes állapotban adjuk át az összekészített megrendeléseket. Így, amennyiben sérült csomagod érkezett, kérjük, mielőbb velük vedd fel a kapcsolatot, ebben ők tudnak segíteni.
Amennyiben nem megfelelő szörpöt kaptál, vagy bármilyen más kérdésed, problémád van a rendeléseddel kapcsolatban, minket keress a megrendeles@poloskeiszorp.hu e-mail címen a rendelésed számával és az e-mail címeddel.
Jelenleg csak magyarországi címre tudunk biztonsággal kiszállítani, így sajnos nem tudsz külföldre rendelni.
Kérjük, küldj néhány alapinformációt az elképzelt együttműködésről és a vállalkozásodról (a települést feltétlenül írd meg) az info@poloskeiszorp.hu e-mail címre! Ezt követően átnézzük a megkeresésedet, majd a kereskedelmi csapat rövid időn belül jelentkezni fog nálad a megoldással.
Pölöskei mintabolt
Cím: 8929 Pölöske Petőfi u. 1.
Vevőszolgálat: info@poloskeiszorp.hu
Hétfő – Péntek:
8:00 – 12:00
12:30 – 16:30
Szombat: 8:00 – 12:00
Vasárnap: Zárva